FANDOM

Браавос — одне з вільних міст Ессоса. Знаходиться на самому краю північно-західної частини континента.

Опис Редагувати

Braavos

Браавос на карті Ессоса.

Браавос найбагатший і, мабуть, самий потужний у торговому відношенні серед вільних міст. Він побудований на сотні крихітних островів в прибережній лагуні. Острови з'єднані мостами. Біля входу в гавань стоїть гігантська статуя Браавосійського Титана.

ВільніМіста02

Взаєморозташування Вільних міст

Людей, що населяють місто, називають браавосійцями. Найбільш шанованими професіями вони вважають моряків і мечників.

Рання історія Редагувати

Браавос був побудований біженцями з Валірії. Валірійці вважали найстрашнішим злочином заколоти, а тому рабів, які намагалися втекти, не страчували, а відправляли на важкі роботи в численні колонії імперії. Тому група рабів знайшла притулок у віддаленій місцевості, оточеній горами і морем. Там вони сховалися від драконівських лордів і заснували поселення. Природно, вони не сприймали рабство ні в якій його формі.

Поступово Браавос розрісся, але продовжував своє таємне існування, і мало кому було про нього відомо. Жителі міста крали валірійські кораблі, і капітани перефарбовували вітрила в пурпурний колір, щоб ніхто не здогадався, звідки ці судна.

Вони займалися торгівлею, але нікому не говорили, звідки саме вони припливали. C тих пір пурпурний колір став відмінною особливістю кораблів з Браавоса.

Після того, як пройшов чималий відрізок часу, правителі міста стали розповідати про нього світові. Валірії був повернутий борг за вкрадені раніше кораблі, але за біглих рабів ніхто не заплатив. В честь викриття таємниці Браавоса щороку влаштовують пишне свято, що триває десять днів.

Так Браавос став самим багатим і могутнім вільним містом.

В серіалі Редагувати

Сезон 1Редагувати

Лорд Еддард Старк найняв Сіріо Фореля з Браавоса для навчання своєї дочки Арьї. («Лорд Сноу») Сіріо говорив, що він був першим мечем Браавоса. Також він згадав, що перший меч Браавоса ніколи не біжить з місця бою, що б не відбувалося. («Гострий кінець»)

Сезон 2Редагувати

Якен Хгар пропонує Ар'є три смерті натомість за три врятовані нею життя. Після того, як він виконує її прохання, а також допомагає їй з друзями втекти з Харренхола, він розповідає, що сам родом з Браавоса, і що він один з Безликих. Якен пропонує Ар'є поїхати з ним і навчитися майстерності вбивати, Арья відмовляється. Тоді Якен дає їй монету і каже, що якщо вона захоче потрапити в Браавос, їй треба віддати монету браавосийцу і вимовити: «Валар Моргуліс». (Сезон 3)

Сезон 3Редагувати

Коли Тіріон Ланністер став майстром над монетою, він дізнався, що Залізний трон заборгував багато грошей Залізному банку Браавоса. («» )

Сезон 4 Редагувати

Браавос двічі згадується в серії «» . Спочатку Сандор Клиган каже, що не відмовився б поїхати в Браавос і приєднається до загону найманців, Молодшим синам. Арья відповіла, що теж хотіла б поїхати туди, так як у неї там друзі. У цій же серії Давос Сіворт розповідав Ширен Баратеонов про те, як бував в Браавосе, і як його ледь не убив перший меч Браавоса Еліо Грива. Потім Ширен під диктовку Давосу і від імені Станніса писала листа до Залізний банк.

Пізніше Давос і Станніс припливли в Браавос, щоб провести переговори з представниками Залізного банку і попросити у них грошей. Не відразу, але їм вдалося отримати від банку необхідні кошти. («» )

Після смерті Пса Арья знаходить корабель і просить капітана відвезти її на Північ. Капітан відмовляється, додаючи, що вони збираються відплисти в Браавос. Тоді Арья показує йому монетку Якена зі словами «Валар Моргуліс». Капітан, вражений наявністю у дівчинки цієї залізної монети, відповідає їй словами «Валар Дохэйрис» і охоче надає Ар'є каюту. («» )

Сезон 5 Редагувати

Арья добирається до Браавоса і знаходить Чорно-білий дім. («» )

Пізніше туди приїжджає Мейс Тіреллі, який збирається вести переговори з представниками Залізного банку. Тирелла супроводжує Мерин Трэнт. («»

)

Відомі жителі Редагувати

Організації Редагувати

  • Залізний банк Браавоса. Могутня фінансова організація. Серед тих, з ким співпрацює Залізний банк, є такі великі клієнти, як уряд Семи Королівств.
  • Безликі. Гільдія професійних вбивць з відмінною репутацією.

Примітні місця Редагувати

Titan of Braavos

Титан Браавоса.

  • Титан Браавоса — величезна статуя, яка «охороняє» вхід в гавань, на берегах якої стоїть місто. У Меро було прізвисько «Титановий Бастард» — відсилання до цієї статуї.
  • Арсенал Браавоса — цитадель за статуєю Титану, яка захищає вхід в місто з боку моря.
  • Чорно-білий дім — храм Багатоликого бога і штаб-квартира Безликих.
  • Довгий канал — головний водний шлях в Браавосе.
  • Палац морського лорда.
  • Палац правосуддя.
  • Острів Богів. Там зосереджені храми різних релігій. Крім Чорно-білого будинку там можна знайти храм Владики Світу, temple Місячних Співачок і безліч інших. Так як в ряди засновників міста входили люди з абсолютно різних народів, які сповідували різні релігії, в Браавосе все зроблено так, щоб кожен міг знайти святилище свого бога.
  • Акведук, який доставляє прісну воду з континенту.
  • Місячний Басейн, водойма перед Палацом морського лорда.

Титули жителів міста Редагувати

Культура Редагувати

  • Водний Танець. Це особливий стиль фехтування, якому навчаються в Браавосе. Водні танцюристи воліють використовувати легкі і тонкі мечі. В бою вони роблять ставку на спритність і рухливість, а не на силу, як лицарі Вестероса. Крім цього водні танцюристи мають і свою філософію. Саме цьому стилю фехтування навчав Арью Старк Сіріо Форель.
  • Бог Смерті. Браавосийцы в більшості своїй поклоняються Богу Смерті, якого також називають Багатоликим Богом.
  • «Викриття». Це особливе свято, яке відзначають щороку протягом десяти днів, в честь того дня, коли Браавос відкрився світу і розповів про себе у всіх його куточках. Жителі міста веселяться і бенкетують в масках, а опівночі десятого дня зривають їх з себе по сигналу з Титану.

Книжки Редагувати

  • Згідно книзі місто був створений рабами, що бігли з Валірійського Фригольда. Їх хотіли відправити в нещодавно засновану колонію в Соторосе, але невільники підняли заколот і захопили владу на кораблі. Знаючи, що їх будуть переслідувати, колишні раби змінили курс і знайшли притулок у віддалених землях. Протягом довгого часу місцезнаходження Браавоса було таємницею, але він поступово зростав за рахунок припливу нових біженців. Через 111 років Браавос відкрився світу, а через декілька десятиліть став найпотужнішим з вільних міст. Так як він заснований рабами, то його мешканці не мають справу з тими, хто використовує рабську працю, і навіть використовують свою військову та економічну міць, щоб звільнити їх. Це ще більше сприяє тому, що Браавос є вільною, в прямому сенсі цього слова, і космополітичним містом з усіх вільних міст. Це стосується і релігії в місті. Тому майже неможливо сказати по зовнішньому вигляду і поведінки, що ця людина точно з Браавоса.
  • Кілька скелястих островів служать Браавосу природним захистом з моря, і припливти в саме місто можна по єдиному широкого і глибокого каналу. В місті є величезна верф, яка може збирати по одній галері в день, і дві великі гавані.
  • Хоча на перший погляд у цій місцевості дуже несприятливі умови для проживання, море поруч багато морепродуктів, на островах ростуть густі дерева, а на материку неподалік можна добувати залізо, олово, сланець та інші копалини.
  • Містом править морський лорд, але дуже багато впливові люди міста також мають право голосу у справах міста.
  • Своїми каналами і культурою Браавос нагадує середньовічні міста-держави, такі як Венеція. Однак по клімату він більше схожий на міста північної Європи, такі, як, наприклад, Амстердам.

Виноски Редагувати

Ессос
Вільні міста Браавос · Волантіс · Квохор · Лис · Лорат · Мир · Норвос · Пентос · Тірош
Бухта Работоргівців Астапор · Міерін · Юнкай
Інші міста Байасабхад · Ваес Дотрак · Валісар · Волон Тхеріс · Йі Ти · Кварт · Мантаріс · Новий Гіс · Селхоріс · Стара Валірія · Толос · Шаміріан · Елірія
Руїни Ар Ою · Бхораш · Кроян · Ні Сар · Орос · Сар Мелл · Тирія · Стара Валірія · Старий Гіс
Регіони Асшай · Браавосійське узбережжя · Гіскар · Дотракійське море · Землі Тіней · Золоті Поля · Іббен · Червоні пустки · Ліс Квохора · Лхазар · Помаранчевий берег · Відбиток Ноги · Плоскі землі · Півострів Валірія · Спірні землі · Сокира · Пагорби Андалів · Пагорби Норвоса
Річки і затоплення Бухта Работоргівців · Димляче море · Затока Суму · Кинджал · Койна · Море Мирт · Море Зітхань · Протока Гіскар · Ройна · Скахазадхан
Інше Шаблон:Ессос

Випадкова вікі