Fandom

Гра Престолів

Болтони

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Болтони (англ. House Bolton) — один з Великих будинків Вестероса, правлять Північчю.

Bolton banner.jpg

Прапор дому Болтонів

Їх родовий замок — Дредфорт, тому їх часто називають лордами Дредфорта. Главою будинку є Русе Болтон.

Болтони сумно відомі тим, що живцем здирають шкіру зі своїх ворогів. Звідси і їх символ — перевернута догори ногами людина у формі букви X.

Офіційний девіз — «Наші ножі гострі», але також вони використовують девіз «У освіжованої людини немає секретів».

ІсторіяРедагувати

До подій серіалуРедагувати

Як і Старки, Болтони — стародавній дім, і вони походять від перших людей.

Дім з'явився у Еру героїв. Тоді, до Завойовницької війни, континент був поділений на безліч королівств різного розміру, і глава будинку Болтонів носив титул «Червоного Короля». Це були люті часи, які виховували лютих людей. Тоді всі великі будинки чинило по-різному, проте жорстоко: Ланністери обманювали своїх ворогів, Штормові Королі вбивали їх молотом, Старки відрубували їм голови. Болтони здирали з живих ворогів шкіру. Їх офіційний девіз — «Наші ножі гострі». Вони обрали собі в якості зброї ножі, а не мечі з валірійської сталі, так як тільки за допомогою гострого клинка можна оббілувати людину.

Кажуть, що раніше найжорстокіші представники цього роду носили шкіру освіжованих ними людей на собі як плащ. Інші припускають, що Болтони самі поширили цей слух, наводячи на людей жах і страх.

Старки і Болтони билися багато століть, починаючи від Довгої ночі і закінчуючи Вторгненням андалів. В результаті кровопролитних воєн Старки завоювали Північ, і Болтони присягнули на вірність і стали прапороносцями нових правителів.

Сезон 2Редагувати

Bolton-map-marker.jpg

Маркер для позначення військ Болтонів на картах.

У Війні п'яти королів Болтони б'ються на стороні Робба Старка.

Коли Вінтерфелл захоплює Теон Грейджой, Русе Болтон відправляє свого бастарда Рамсі, щоб той звільнив замок. Робб наказує відпустити «залізнонароджених», якщо вони видадуть Теона. Рамсі чинить на власний розсуд: вбиває всіх «залізнонароджених», бере в полон Теона, а замок піддає вогню. Рамсі, хоч і не законно народжений син, але маніакально-садистичні звички Болтонів у нього розвинуті чи не найліпше з усіх відомих представників дому.

«Я не вельми полюбляю здирати шкіру з людини живцем. Але ж традиції...»
~ Рамсі про традиції Дому Болтонів

Сезон 3Редагувати

Коли воїни Півночі займають замок Харренхол, Русе Болтон очолює людей, які залишаються його контролювати. Пізніше він покидає замок і відправляється в Близнюки на весілля Едмура Таллі і Рослін Фрей. Змовившись з Уолдером Фреєм, він зраджує Старків, в результаті Робб Старк, його дружина, мати, північні лорди, а також майже вся північна армія виявляється вбитою.

В подяку Русе Болтону дають титул зберігача Півночі, яким він залишиться до того моменту, поки не народиться і не виросте дитина Санси Старк і Тіріона Ланністера.

Сезон 4Редагувати

В нагороду за те, що Рамсі зміг звільнити від «залізнонароджених» фортецю Рів Кейлін, Русе робить його своїм законним сином і спадкоємцем.

Болтони з армією повертаються у Вінтерфелл.

Сезон 5Редагувати

Для зміцнення свого впливу на Півночі, Русе одружує Рамсі на Сансі Старк.

Також Болтонам доводиться битися з армією Станніса. У Сніговій битві Болтони наносять Станнісу нищівної поразки. Однак під час битви Санса, головний козир Болтонов, тікає разом з Теоном.

ПредставникиРедагувати

  • Русе Болтон, голова Великого будинку, Лорд Дредфорта, Лорд Півночі, Зберігач Півночі.

Виноски Редагувати

Північ
Правителі Болтони · Старки
Столиця Вінтерфелл (Зимосіч) · Дредфорт
Поселення Барроутон · Біла Гавань · Вдові Дозор · Вершина · Дипвуд Моп · Залізний Форт · Замок Сервін · Кархолд · Ведмежий острів · Олдкасл · Останній Осередок · Рамсгейт · Рів Кейлин · Джерельна Переправа · Сірководневий Дозор · Торрхенов Доля · Флінт Фінгер · Хорнвуд
Місця Богогай · Вовчий ліс · Землі Курганів · Кам'янистий берег · Ведмежий острів · Мис Кракен · Вістря Морського Дракона · Перешийок · Джерела · Сірі скелі · Скагос · Скан
Річки і затоплення Білий Ніж · Довге озеро · Затока Залізних Людей · Затока Льоду · Затока Полум'яної Води · Плачуча Вода · Остання річка · Зламана Гілка · Солоний Спис · Тюленяча затока · Укус
Інше: Шаблон:Північ

Випадкова вікі