FANDOM

Близнюки, також відомі як Переправа — замок у Річкових землях, належить Фреям. Складається з двох майже однакових веж і мосту між ними. Міст використовується як переправа через Зелений Зубець, притока річки Тризуб. До іншої переправи добиратися сотні миль в будь-якому напрямку. Це головна перешкода для торговців, які подорожують з Півночі в Річкові землі. Переправа знаходиться на дорозі від Вінтерфеллдо Ріверрана. Розквіт Фреев почався за сотні років до початку подій серіалу. Вони заробили свій статок на податках, які вони беруть з подорожніх, що користуються переправою.

В серіаліРедагувати

Коли Роббу Старку і його армії необхідно перетнути Тризуб, щоб битися з Тайвіном Ланістером, на переговори з лордом Близнюків, Уолдером Фреєм йде його мати Кейтілін. Уолдер погоджується, але натомість вимагає, щоб Робб одружився на одній з його дочок, а Арья Старк вийшла заміж за його сина, коли виросте. Робб погоджується, навіть не зважаючи на те, що дочки Уолдера не відрізняються красою.

Робб зустрічає Талісу і закохується в неї. Він відмовляється від клятви, яку дав Фрею, і одружується на Талісі.

Пізніше Робб втрачає одного з своїх союзників, Карстарків, і вирішує знову укласти мир з Уолдером Фреем. Той довго дорікає Робба в тому, що він образив його дочок, але все ж погоджується дати Роббу армію, якщо його дядько, Едмур Таллі, одружується на одній з дочок Уолдера.

РічковіЗемлі01 Тризуб.png

Близнюки на мапі Річкових земель

На весіллі, яка отримала назву Червоне весілля, виявляється, що Уолдер Фрей не пробачив Старків і зрадив Робба. Його, Талісу, Кейтілін, а також солдатів Старків і безліч лордів, відданих їм, вбивають прямо у весільній залі.

Виноски Редагувати

Річкові землі
Правителі Бейліши
Столиця Харренхол
Поселення Акорн Хол · Близнюки · Вендске містечко · Готель на перехресті · Дівочий Ставок · Кам'яна Септа · Риверран · Рожева Діва · Рейвентрі · Сигард · Солеварні · Стоунхедж · Ковпак Брід
Річки і озера Боже Око · Тризуб · Чорноводна
Місця Високе Серце · Затока Залізних Людей · Затока Крабів · Кам'яний Млин · Мис Орлів · Острів Ликів · Перешийок · Рубіновий брід · Холлоу Хілл · Шепочучий ліс
Шаблон:Річкові землі

Випадкова вікі