FANDOM

Є тільки один бог, і його ім'я є Смерть. І є тільки одне, що ми промовляємо до Смерті: "Не сьогодні".

"There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: " Багатоликий Бог (ориг. Many-Faced God) - Бог, якому поклоняються в одному з вільних міст Ессоса у Браавосі, також відомий як Бог Смерті.

Опис Редагувати

Багатоликому Богу поклоняються в основному Безликі, вбивці з Браавоса. Саме вони називають його називають його Багатоликим Богом або Богом з багатьма обличчями. Безликі вірять, що Багатоликому Богу поклоняються більшість людей у більшості релігій, просто він змінює своє обличчя і постає перед ними у подобі інших богів. Так, наприклад, у Вірі у Сімох одне з семи втілень бога - Невідомий, який уособлює смерть. Безликі вірять, що це одне з втілень Багатоликого Бога. Чорно-білий будинок - храм Багатоликого у Браавосі, а також штаб-квартира Безликих.

У серіалі Редагувати

Сезон 1 Редагувати

Сіріо Форель говорить Ар'ї Старк, що вірить в Бога Смерті. Також вони удвох ведуть діалог, який, мабуть, часто проголошують ті, хто вірить в Бога Смерті, можливо, це навіть частина однієї з їхніх молитов: «Що ми говоримо Богу Смерті? Не сьогодні»

Сезон 3 Редагувати

Пізніше, вже в третьому сезоні, Ар'я каже, що їй здається, що єдиний справжній Бог - це смерть.

Сезон 5 Редагувати

Через деякий час Ар'я потрапляє у Браавос, а точніше, в Чорно-білий будинок, і дізнається більше про діяльність Безликих.

Випадкова вікі