FANDOM

Archmaester

Архімейстер зі своїми відзнаками: кільцем, маскою, стрижнем та ланцюгом

«Ганьба Архімейстрів Ч'Виалтан був не найкращим писарем.»
~ Варис

Архімейстер (анг. Archmaester) — титул у Семи Королівствах, що належить найвисокопоставленішим членам ордену Мейстерів.

Зібрання ради Архімейстрів відоме як Конклав, і знаходиться в штаб-квартирі порядку в Цитаделі у Старомісті.

Відомі Архімейстери Редагувати

  • Ч'Виалтан - відомий з книги "Історія Великої Саги Вестеросу".
  • Марвін Маг - відомий тим що один з небагатьох хто отримав валірійську ланку мейстерського ланцюга.

У книгах Редагувати

705-Conclave

Конклав Архімейстрів обговорює Білих ходоків.

Кожен з архімейстрів є основним фахівцем у певній галузі, як то архімейстер із зцілення або архімейстер економіки і т.п. Це на відміну від правлячої ради Віри в Сімох, члени якої не мають офіційних відмінностей між собою. У той час як кожен архімейстер не є взаємозамінним, в теорії, кожен архімейстер має один голос, коли зібраний Конклав архімейстерів обирає нового Великого Мейстера.

На практиці, звичайно, архімейстери деяких галузей науки вважаються більш престижними, ніж інші. Наприклад, архімейстери зцілення або економіки знаходяться у великий повазі, в той час як архімейстери незрозумілої теми, як то магія, як правило, піддаються остракізму.

Архімейстри мають кільце, стрижень і маску з матеріалу, який являє сферу їхньої майстерності. Наприклад, архімейстер зцілення має кільце, стрижень і маску зі срібла, архімейстер економіки кільце, стрижень, і маску з жовтого золота, а архімейстер магії кільце, стрижень і маску з валірійської сталі.

Відеоісторія ордену мейстрів Редагувати

Game of Thrones - History and Lore - The Order of the Maesters

Дивись також Редагувати

Виноски Редагувати