Fandom

Гра Престолів

Аррени

270статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Аррени — один з великих будинків Вестероса. Вони правлять у Долині Арренів тисячу років. У даний момент лордом Орлиного Гнізда є Робін Аррен.

Землі Арренів знаходяться в центральній і східній частинах континенту, столиця регіону знаходиться в замку Орлине Гніздо. Символом будинку є білий сокіл, що летить, і місяць на синьому тлі, а їх девіз: «Високий як честь».

Історія Редагувати

До подій серіалу Редагувати

Згідно з легендою, будинок був заснований сером Артісом Арреном, який прилетів верхи на соколі і приземлився на найвищій горі долини. Потім він переміг Короля Грифонів, останнього гірського короля перших людей, і став першим королем гір і долин. Його нащадки продовжили правити в долині до вторгнення Ейгона Таргарієна, після чого вони стали підкорятися Королю на Залізному троні. Замок Орлине Гніздо вважається неприступним і захищає його жителів від нападу диких племен.

Лорд Джон Аррен був шанованим і благородним чоловіком. Він виховував Еддарда Старка і Роберта Баратеона. Коли була викрадена Ліанна Старк, а Божевільний король стратив Рікарда Старка, Джон Аррен підняв повстання. До нього приєдналися Старкі і Баратеони. Вони уклали союз з будинком Таллі шляхом одруження Еддарда Старка на Кейтілін Таллі. Після перемоги новий король Роберт Баратеон призначив Джона Аррена правицею.

Протягом наступних сімнадцяти років Джон виконував свої обов'язки, поки не виявив, що діти Роберта і Серсеї зовсім не були схожі на нащадків короля. Незабаром після цього він тяжко захворів і раптово помер.

У Джона залишилися дружина Ліза і син Робін.

Сезон 1 Редагувати

Ліза Аррен пише листа своїй сестрі Кейтілін, що Ланністери замішані у смерті її чоловіка. Ліза із сином Робіном тікають із Королівської Гавані в Орлине Гніздо, так як Ліза побоюється за своє життя.

Коли Кейтілін отримує лист, Роберт Баратеон знаходиться в Вінтерфеллі у Старків. Там він хоче попросити Еддарда зайняти місце королівського правиці. Еддард погоджується і починає розслідувати справу про смерть Джона, а трохи пізніше дізнається, що той був отруєний. Також він дізнається про побоювання Джона щодо спадкоємців короля.

На сина Кейтілін Брана Старка двічі здійснюють замах, обидва рази невдало. Кейтілін винить у всьому Тіріона Ланністера, оскільки у вбивці кинджал, що раніше належав Тіріону; заарештовує його й привозить у Орлине Гніздо, чим викликає сильне невдоволення Лізи. Ліза намагається захистити свого сина від будь-якого впливу ззовні. Її надмірна турбота сильно зіпсувала Робіна. Пізніше Тіріон рятується через «суд поєдинком», і, в результаті, тікає.

Коли король Роберт вмирає, а Еддарда Старка заарештовують, Кейтілін просить Лізу направити армію в Королівську Гавань. Та відмовляється.

Сезон 2 Редагувати

Будинок Арренов тримається в стороні від Війни п'яти королів, Ліза не дозволяє армії покинути долину, щоб при необхідності, ті захищали її і сина.

Сезон 4 Редагувати

В Долину приїжджають Петіро Бейліш і Санса Старк. Ліза Аррен пізніше гине, і Робін залишається під піклуванням Бейлиша, який має намір виховати його. Першим кроком стає подорож по долині, куди Робін відправляється разом з Петиром і Сансой.

Сезон 5 Редагувати

Після нетривалої подорожі Петіро і Санса їдуть по своїх справах, а Робіна Аррена віддають на виховання лорду Джону Ройсу. Робін живе в Рунном Камені, вчитися битися на мечах (не дуже успішно), і, ймовірно, освоює інші навички, необхідні йому як лорду.

Сезон 6 Редагувати

Робін продовжує навчатися в Рунном Камені у Ройсів. Незабаром до них прибув Петіро Бейліш. Він переконав Робіна допомогти Сансе Старк відвоювати Вінтерфелл і відправити війська їй на допомогу.

Саме лицарі Долини Аррен переламали результат Битви бастардо, знищивши армію Болтонов.

Представники Редагувати

Васальні будинку Редагувати

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Родина Арренів
Голова: Робін Аррен
Спадкоємець: Немає
House-Arryn-Main-Shield.PNG
Замок: Орлине Гніздо
Землі: Долина Арренів
Титул(и): Лорди Орлиного Гнізда · Верховні Володарі Долини · Хранителі Сходу
Предки:Артіс Аррен · Шарра Аррен · Роннел Аррен (король)
Померлі представники:Джаспер Аррен · Джон Аррен · Ліза Аррен · Роннел Аррен · Ейліс Аррен
Придворні, піддані:Вардіс Іген · Х'ю · Морд

Шляхетні родини
Королівські землі Баратеони з Королівської Гавані · Баратеони з Драконячого Каменю · Таргарієни · Блекфайри · Блаунти · Веларіони · Ріккери · Росбі · Слінти · Стокворти · Торни · Холларди
Північ Старки · Болтони · Амбери · Гленмори · Гловери · Дастіни · Карстарки · Кассели · Локі · Мандерли · Марші · Мормонти · Ріди · Рісвелли · Сервіни · Толхарти · Уайтхілли · Форрестери · Хорнвуди
Річкові землі Таллі · Фреї · Бейліши · Блеквуди · Бракени · Вуди · Дарри · Квохеріси · Лотстони · Мадди · Маллістери · Мутони · Смолвуди · Стронги · Тауерси · Уенти · Харровеї · Еренфорди
Долина Аренів Аррени · Ігени · Корбреї · Ліндерли · Мури · Ройси · Толлетти · Уейнвуди · Хантери
Західні землі Ланістери · Вестерлінги · Грінфілди · Кастерли · Клігани · Крейкхолли · Лорхи · Леффорди · Марбранди · Пейни · Рейни · Сарсфілди · Серрети · Свіфти · Ярвіки
Штормові землі Баратеони · Дюррандони · Грандісони · Дондарріони · Карони · Коннінгтони · Сванни · Селми · Сіворти · Тарти · Тойни · Тренти · Ерроли · Естермонти
Простір Тірелли · Гарднери · Бісбери · Окхарти · Редвіни · Тарли · Флоренти · Фоссовеї · Хайтауери · Ешфорди
Дорн Мартелли · Айронвуди · Алліріони · Блекмонти · Гаргалени · Дальти · Дейни · Джордейни · Кворгіли · Манвуди · Сантагари · Уллери
Залізні острови Грейджої · Хоари · Блектайди · Ботли · Гудбразери · Мерліни · Харлоу

Випадкова вікі