FANDOM

Андали — людська раса, яка вторглася в Вестерос шість тисяч років тому. Зараз цей народ домінує в Семи Королівствах.

Історія Редагувати

AndalsCrossTheNarrowSea

Андали пливуть через Вузьке море. («Complete Guide to Westeros»)

Прабатьківщиною Андалов є західне узбережжя Ессоса, регіон, який зараз називається пагорби Андалов. Вважається, що першим королем андалов був Хугор з Пагорба.

Згідно з легендою, шість тисяч років тому правителі андалов отримали бачення, що виходять від Бога з Сімома обличчями, в яких їм було призначено переплисти Вузьке море і вторгнутися в Вестерос. Так вони і вчинили, несучи з собою залізну зброю і залізну броню.

У Вестеросі андалы зіткнулися з першими людьми. Війна між цими народами складалася по-різному. Наприклад, андалы майже повністю знищили перших людей у Долині Аррен, тому зараз її мешканці вважають себе самими чистокровними андалами. В інших регіонах андалы поступово утверджувалися як правлячий клас, і тільки на Півночі вони зазнали поразки.

Після мирного договору почалося поступове змішування двох народів. Однак саме андалы зараз є домінуючим етносом у Вестеросі, тому його ще іноді називають країною андалов. Наприклад, дотракійці прямо називали Джораха Мормонта — Джорах з андалів, хоча він родом з Півночі, тому вважається нащадком перших людей. («Перемога або смерть»)

Після створення Семи Королівств Ейгон I Таргарієн прийняв титул короля андалів і перших людей.

Культура Редагувати

Knight of the Flowers

Лицарство — частина культури андалів. («Вовк і лев»)

Андали принесли з собою в Вестерос нову релігію і свої культурні традиції. Вони зробили все, щоб віра в Сімох стала домінуючою релігією, тому віра в Старих Богів в даний час збереглася тільки в північних регіонах.

Іншим нововведенням, яке також поширилося повсюдно, стало лицарство.

Разом з культурою андалы і принесли свою мову, який тепер відомий як спільну мову. В даний час він використовується на всьому континенті, і навіть жителі Північа з дитинства навчаються йому, а не старим мови, на якому говорили перші люди.

Цікаві факти Редагувати

  • Джордж Мартін порівнював конфлікт перших людей і андалов з англосаксонським вторгненням в Британію, яку населяли кельти. Англосакси не змогли повністю завоювати кельтів, але з часом стали панівною нацією, і зараз жителі Великобританії асоціюються у більшості саме з англійцями, а не живуть там же іншими народами.
  • Згідно книзі, андалы, прибувши у Вестерос, висадилися на узбережжі Долини Аррен.
Народи
Людські раси Андали · Болотні жителі · Валірійці · Гіскарці · Гірські племена · Дорнійці · Дотракійці · Іббенійці · Перші люди · Залізнонароджені · Жителі Кварта · Жителі Літніх островів · Лхазаріани · Здичавілі · Ройнари
Нелюдські раси Білі ходоки (Віхти) · Гіганти · Діти лісу

Виноски Редагувати

Випадкова вікі