FANDOM

Джеймі і Серсея

Інцест — сексуальні стосунки між близькими кровними родичами (батьками і дітьми, братами і сестрами). У культурі Семи Королівств і за Стіною є табу.

Опис Редагувати

Шлюби між двоюрідними братами і сестрами не вважаються інцестом в Вестеросі. Наприклад, Тайвін Ланістер був одружений на своїй кузині Джованні Ланістер, яка народила йому трьох дітей: Джеймі, Серсею і Тіріона.

Всі релігії Вестеросу (Віра в Сімох, віра в Старих Богів і віра в Потонулого Бога) категорично засуджують інцест, ставлячи його в один ряд з царевбивством і порушенням законів гостинності. Дітей, народжених в результаті кровозмішувального зв'язку, називають виродками або плодами інцесту.

Відомі випадки інцесту Редагувати

  • Дейенеріс і Візеріс
    Дейенеріс, Візеріс і Рейгар Таргарієни народилися у шлюбі між братом і сестрою Ейрісом II Таргарієном і Рейлою Таргарієн.
  • У боротьбі за чистоту крові Таргарієни протягом століть укладали шлюби тільки між близькими родичами. Характерними відмінностями представників цього будинку є блідий колір обличчя та світле волосся (платинові блондини).
  • Королева Серсея Ланістер і її брат-близнюк Джеймі перебувають у сексуальних стосунках з дитинства. Діти Серсеї Джоффрі, Мірцелла і Томмен народилися в результаті інцесту. Ця обставина, очевидно, відбилося на характері Джоффрі. Хлопчик виріс садистом і психопатом.
  • Крастер бере своїх дочок у дружини, і ті народжують йому нових дочок.

Випадкова вікі