FANDOM

Ілліріо Мопатіс (англ. Illyrio Mopatis) — магістр міста Пентоса в Ессосі і союзник дому Таргарієнів.

Історія Редагувати

Сезон 1 Редагувати

Ілліріо прихистив у себе Візеріса Таргарієна і його сестру Дейнеріс і сприяв угоді, яку Візеріс уклав з Кхалом Дрого.

Візеріс вирішив видати Дейнеріс заміж за Дрого в обмін на те, що дотракіець і його армія допоможуть повернути йому Залізний трон.

Після першої зустрічі з Дрого Візеріс був стурбований, що Кхал нічого не сказав щодо нареченої, але Іллірія заспокоїв його, заявивши, що, якби Дейнеріс не сподобалася йому, то вони б це почули. (Зима близько)

На весіллі магістр сидів поруч з Візерісом і знову пояснював йому, що дотракійці виступлять в похід тільки, коли отримають знамення, а дотракійське весілля рідко обходиться без двох-трьох смертей.

Як весільний подарунок, саме Іллірія подарував Дейнеріс скам'янілі драконячі яйця [1].

Пізніше магістр Ілліріо зустрічався з Варісом в Королівській Гавані. Вони обговорювали найближчу перспективу нападу дотракійців на Вестерос, коли народиться син Дейнеріс. Проте, змовники також не виключали ймовірність того, що до цього моменту в королівстві вже (мабуть) вибухне громадянська війна, і країна буде в хаосі, а, отже, слід якось змусити дотракійців виступити якомога раніше.

Розмова також йшлася про те, що новий правиця, Еддард Старк, як і його попередник, почав здогадуватися про дійсне походження дітей короля. Випадковим свідком їх розмови стала Ар'я Старк. (Вовк і лев)

Цікавинки Редагувати

  • В пілотній серії цього персонажа грав Іен МакНіс, але через конфлікт знімального графіка актора роль була передана Роджеру Аллам.
  • У книзі Візеріс і Дейнеріс прожили у Іллірії шість місяців, тоді як в серіалі - рік.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Привезені начебто з віддалених Земель Тіней

Випадкова вікі